1. Postanowienia ogólne:
1.1 Osoby korzystające ze studia fotograficznego są zobowiązane do przestrzegania niniejszego regulaminu.
Wszelkie działania podejmowane w studiu muszą być zgodne z zasadami dbałości o porządek oraz stan techniczny pomieszczeń.
1.2 Studio fotograficzne znajduje się w starym magazynie, co nadaje mu wyjątkowy charakter i atmosferę. Najemca jest świadomy, że budynek nie spełnia najwyższych standardów ani nie jest nowoczesny, i akceptuje tę specyfikę przestrzeni.
1.3 Najemca oświadcza, że zapoznał wszystkie osoby trzecie przebywające w studiu z zasadami jego funkcjonowania oraz że ponosi pełną odpowiedzialność za działania tych osób. Ponadto, deklaruje, że będzie odpowiedzialny za wszelkie potencjalne szkody wyrządzone przez osoby towarzyszące najemcy podczas pobytu w studio, na przykład jego klientów (dotyczy także parkingu)
2. Porządek i utrzymanie studia:
2.1 Zabrania się wchodzenia w butach z zewnątrz. Każda osoba wnosząca buty z zewnątrz podlega karze finansowej w wysokości 100 złotych. Kara ta dotyczy zarówno najemcy studia, jak i osób towarzyszących. Do sesji należy założyć czyste obuwie lub klapki ( znajdują się w studio).
2.2 Po zakończeniu sesji fotograficznej najemca zobowiązany jest do zachowania porządku, uporządkowania używanych elementów na miejsce ich pierwotnego stanu oraz ogólnego posprzątania, zapewniając tym samym odpowiednie warunki dla kolejnych użytkowników.
2.3 Zabrania się przesuwania mebli po podłodze oraz powodowania jej uszkodzeń. W przypadku zniszczenia podłogi, najemca będzie obciążony finansowo za pokrycie kosztów naprawy.
2.4 Małe odpady należy wyrzucać do kosza, jednakże odpadki, które się nie mieszczą, np. kartony, należy zabrać ze sobą po zakończeniu sesji.
2.5 W studiu zabrania się pozostawiania osobistych przedmiotów. Po zakończeniu sesji należy zabrać wszystkie prywatne rzeczy.
2.6 W studio zabrania się używania konfetti oraz urządzania sesji z farbami, jeśli uprzednio nie dostało się na to w wyjątkowej sytuacji zgody.
2.7 W studio zabrania się odpalania papierosów, kadzideł oraz wytwornicy dymu. Czujnik dymu spowoduje alarm pożarowy.
3. Rezerwacje:
3.1 Opłaty za rezerwację muszą być wpłacone od razu przelewem natychmiastowym przy rezerwacji i muszą być przemyślane. Paragon lub faktura wysłane będzie na adres mailowy, podany przez klienta. Studio nie odpowiada za błędy w adresie mailowym klienta. Paragon dotrze do klienta tego samego dnia. Faktura dotrze do klienta wraz z początkiem następnego miesiąca.
3.2 Każdy ma prawo do rezygnacji i zwrotu wpłaconych pieniędzy (z potrąceniem opłaty rezerwacyjnej o wartości 20% rezerwacji ) według harmonogramu zwrotów.
10h i 12h 10 dni przed planowaną datą
8h – 8 dni przed planowaną datą
6h i 7h – 7 dni przed planowaną datą
4h i 5h – 5 dni przed planowaną datą
3h – 4 dni przed planowaną datą
1 i 2 godziny – 3 dni przed planowaną datą ( 72h przed sesją)
3.3 Każdy ma prawo do zmiany terminu, bez potrącenia opłaty rezerwacyjnej z zachowaniem harmonogramu z punktu 3.2. Po przekroczeniu terminów z harmonogramu nie ma możliwości na żadne zmiany.
3.4 Rezygnacji lub zmian należy dokonać wyłącznie poprzez profil na Instagramie (lub w wyjątkowych sytuacjach telefonicznie) o treści:
REZYGNACJA, IMIĘ I NAZWISKO, DATA, GODZINY.
Instagram Poznań: @kreatywniestudio_poznan
Instagram Łódź: @kreatywniestudio_lodz
3.5 Studio nie odpowiada za kryzysowe sytuacje utrudniające klientom w dotarciu oraz nie podejmuje dyskusji w tej sprawie. Wpłata po przekroczeniu terminu jest bezzwrotna, niezależnie od przyczyny. Wykupione godziny można podarować komuś innemu, po uprzednim kontakcie ze studio.
4. Sprzęt
4.1 Studio nie jest wyposażone w sprzęt fotograficzny, w tym lampy studyjne. Użytkownik studia ma obowiązek zapewnienia niezbędnego wyposażenia do przeprowadzenia sesji fotograficznej.
4.2 Użytkownik studia ma prawo korzystać ze swojego własnego sprzętu podczas sesji fotograficznej.
5. Kuchnia
5.1 Kuchnia stanowi wyłącznie rekwizyt do sesji fotograficznych i nie jest przeznaczona do przygotowywania posiłków.
5.2 Naczynia znajdujące się w kuchni są wykorzystywane jako rekwizyty. W przypadku zamierzenia wykorzystania ich do spożywania posiłków na własny użytek, użytkownik zobowiązany jest do wcześniejszego oczyszczenia ich z kurzu lub dokładnego umycia, jeśli sytuacja tego wymaga, a po użyciu ponownym umycia i odłożenia na swoje miejsce.
5.3 Należy zaznaczyć, że w kuchni nie ma dostępu do bieżącej wody. Dostęp do bieżącej wody znajduje się w zlewie w toalecie.
6. Publiczne wypowiedzi na temat studia fotograficznego
6.1 Studio nie ponosi odpowiedzialności za wygórowane oczekiwania użytkowników. Wszystkie zasady, wyposażenie oraz warunki korzystania z studia są jasno określone i użytkownik studio oświadcza, że je zna.
6.2 W przypadku wystąpienia sporu lub roszczeń, użytkownik studia zobowiązuje się w pierwszej kolejności zwrócić się do właściciela studia, który rozpatrzy sprawę i w razie rzeczywistego problemu / zaniedbania rozważy ewentualne rekompensaty.
6.3 Jakiekolwiek publiczne ujawnianie negatywnego wizerunku studia fotograficznego lub oczerniania, będzie podlegać konsekwencjom prawnym, o ile użytkownik studia nie zwrócił się najpierw do właściciela w celu rozwiązania problemu.
7. Informacje przydatne
7.1 Toaleta jest ogólnodostępna dla kilku lokali, co sprawia, że studio nie jest w stanie zapewnić stałego nadzoru nad jej stanem w danym momencie (z wyjątkiem studio w Poznaniu, gdzie toaleta jest w poczekalni studio i jest dostępna wyłącznie dla klientów i pracowników)
7.2 W studio znajduje się duża ściana z oknami, co może powodować wzmożone uczucie gorąca w czasie upałów latem.
7.3 Studio charakteryzuje się minimalistycznym wystrojem.
7.4 Na miejsce należy przybyć 10 minut wcześniej, by w razie utrudnień wejść do studio bez opóźnienia (zwłaszcza przy pierwszej wizycie ).
7.5 Parking znajduje się na przeciwko studio, wzdłuż ulicy. Zabrania się stawania na białej kopercie – grozi odholowaniem.
8. Reklamacje:
8.1. W przypadku reklamacji dotyczących usług świadczonych przez studio fotograficzne, użytkownik ma prawo złożyć reklamację poprzez wiadomość na Instagramie
8.2. Reklamacje będą rozpatrywane przez właściciela studia w ciągu 14 dni roboczych od daty ich otrzymania.
8.3. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana użytkownikowi na podany przez niego adres e-mail lub inny wskazany środek kontaktu.
Kreatywnie studio